marți, 9 august 2011

DESPRE DL. AV. DRD. BARBULESCU ION-SEBASTIAN

Dragilor,
Sunt mandru de performantele pe care am reusit sa le dobandesc in ultimii ani....si asta datorita increderii si seriozitatii cu care suntem convinsi ca o simtim cu totii atunci cand fie vorbim despre relatia avocat-client fie de modul in care se concepe o pledoarie.
   De la un an la altul  constat ca asteptarile clientilor mei sunt tot mai exigente in materia raporturilor procesuale, insa cu grija si intelegere am reusit sa doboram impreuna situatii exceptonale.
Va multumesc pentru increderea si amabilitatea de care ati dat dovada alegand serviciile avocationale ale cabinetului pe care il conduc.
Ideea anului 2011: pentru ca ne aflam intr-o continua schimbare si evolutie, am ineles ca indiferent de problemele pe care le au oamenii aleg sa isi rezolve litigiile consultand un avocat si alegand de cele mai multe ori calea instantei de judecata. Nu e rau, atunci cand constati ca nu mai exista cale de mijloc si singura solutie este actiunea in instanta, dar cu siguranta alegand persoana care sa te reprezinte cu multa grija se va ocupa mult mai bine de un atare proces de cat ai face-o de unul singur.
 Evident si eu, ca si multi alti colegi avocati, am incercat sa adopt un stil de promovare, de a coopta clienti si de a arata ca se poate face activtate avocationala si asa; insa principiul care inca ma tine in topul de succes al avocatilor este increderea si siguranta ca aceia care au fost multumiti de serviciile mele vor mai reveni ori vor recomanda si altora cu multa caldura si seriozitate.
Este si obiectivul pentru care am ales sa acordam consiliere gratuita, persoanelor ce doreau un sfat ori o parere juridica...nu e cazul sa ne hazardam in polemici de tot felul insa e bine sa ajuti ca sa fii recunoscut!

Inchei prin a concuziona, fatul ca nu e deloc rau sa fii mic entru ca ma apoi sa ajungi mare...
Cu mult drag...
Av. Drd. Barbulescu Ion-Sebastian




<a title="Postaţi pe Google Buzz" class="google-buzz-button" href="http://www.google.com/buzz/post" data-button-style="normal-count" data-locale="ro"></a>
<script type="text/javascript" src="http://www.google.com/buzz/api/button.js%22%3E%3C/script>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.