sâmbătă, 11 februarie 2012

VALENTINE'S DAY vs DRAGOBETE...2012

VALENTINE'S DAY vs DRAGOBETE...2012


Dragobetele este echivalenta cu Sf.Vlaentin, doar cu mici diferente. Sf.Valentin este o sarbatoare imprumutata de la americani, iar Dragobetele este sarbatoarea romanilor.Pe 24 Februarie se iubeste.Se iubeste in stilul dulce romanesc, in cel mai curat si mai intens mod.Este ziua lui Dragobete, numit si Navalnicul sau Logodnicul Pasarilor.fecior chips si puternic ce ne aduce iubire in casa si in suflet : Năvalnicul, fiind perceput ca un fecior frumos şi iubăreţ nevoie mare, care le face pe tinerele fete să-şi piardă minţile.Tradiţia spune că fetele care îşi aşează busuioc sub pernă, în noaptea de Dragobete, îşi vor visa ursitul. Tot în popor, se crede că îndrăgostiţii care se întâlnesc azi vor fi protejaţi în iubire tot anul...



Abia a început luna februarie şi deja facebook-ul e roz, e plin de oferte de Valentine’s pentru îndrăgostiţi, care mai de care de siropoase şi diabetice.

Şi, ca în fiecare an, mi-e ciudă că Dragobetele e marginalizat, cei mai tineri decât mine majoritatea habar nu au de existenţa sa. Dragobetele e adevărata sărbătoare a dragostei! E al nostru şi ne place! Nu e siropos, e sincer şi ne face să zâmbim şi să iubim.

Pe când Valentin ne face să stricăm banii aiurea pe chestii cu multe inimioare pe care le strângem în cutii şi le uităm acolo.

Propun să facem ceva să popularizăm ce e al nostru. Nu ştiu încă ce anume, dar aştept sugestiile voastre! :)

Cu dragoste,

Avocat
Barbulescu Ion-Sebastian

2 comentarii:

traducator spunea...

Buna ziua,
Sunt de acord cu Dumneavostra.Eu sunt de loc din Basarabia(de 12 ani in Romania)si imi este tare jale de adolescentii care sarbatoresc sf.Valentin si de adulti care ii susin cu indarjire intru aceasta.Am discutat cu fostii mei colegi pe internet despre aceasta insa m-am ales doar cu niste complimente de genul ca ce inteleg eu,parca sunt o baba romanca(eu avand 35 ani)mi-e jale de sufletul lor.Inghit orice li se baga pe gat,tot ce straluceste este bine.Acesta cred ca este moto-ul dupa care se conduc.Se poate incepe cu o popularizare mai mare a sarbatorii romanesti prin mijloacele internetului. Va doresc Succes in tot ce intreprindeti.

Barbulescu Ion Sebastian spunea...

Multumesc :)

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.